Οι νηπιαγωγοι ελεύθεροι να επιλέξουν


Ελεύθεροι οι νηπιαγωγοί να επιλέξουν  ανάμεσα στη σύγχρονη ή ασύγχρονη εξαε

Από τις 10 Μάρτη όπου ανακοινώθηκε επίσημα η αναστολή λειτουργίας των σχολικών μονάδων, μέχρι σήμερα οι νηπιαγωγοί βρίσκονται σε άμεση επικοινωνία με μαθητές και γονείς. Το υπουργείο αποφάσισε ενάμιση μήνα μετά, στις 22 Απρίλη, να στείλει “Οδηγίες Υλοποίησης Προγραμμάτων Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης με Σύγχρονη Μέθοδο Διδασκαλίας” που αφορούν την Προσχολική Αγωγή και Εκπαίδευση. Μέσα από τις οδηγίες που υπογράφει η Γ.Γ. του υπουργείου αν και γίνεται μνεία για την ασύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση επιδιώκεται η εμπλοκή των νηπιαγωγών με τη χρήση της σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης. Εκμεταλλευόμενοι την υγειονομική κρίση προσπαθούν να καταπατήσουν τα εργασιακά μας δικαιώματα και να επιβληθούν στους εκπαιδευτικούς στο όνομα της έκτακτης ανάγκης.

Παρά τα πολλά προβλήματα, που έχουμε κατ' επανάληψη επισημάνει οι εκπαιδευτικοί αποτελούν το μοναδικό στήριγμα των μαθητών τους στη μαθησιακή διαδικασία μέσα σε αυτήν την εξαιρετικά δύσκολη συγκυρία.
Ξεκαθαρίζουμε ότι:
  • Η συμμετοχή των νηπιαγωγών στη διαδικασία δεν επιβάλλεται εξαιτίας των οδηγιών, των ΠΝΠ και των εγκυκλίων. Την επιβάλει κυρίως το φιλότιμο, η ευσυνειδησία, η διάθεση για κοινωνική αλληλεγγύη, το υψηλό αίσθημα ευθύνης και η αγάπη των νηπιαγωγών για τους μαθητές τους.
  • Η εξ αποστάσεως εκπαίδευση των μαθητών αποτελεί μια υποστηρικτική εκπαιδευτική διαδικασία. Σε καμία περίπτωση δεν υποκαθιστά την εκπαιδευτική διαδικασία της σχολικής τάξης και δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί για διδασκαλία νέας ύλης.
  • Η επιλογή των μεθόδων υλοποίησής της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης είναι αποκλειστική ευθύνη των νηπιαγωγών της σχολικής μονάδας, λαμβάνοντας υπόψη και τις τεχνικές δυνατότητες που έχουν ή δεν έχουν οι μαθητές τους.
  • Οι εκπαιδευτικοί είναι αυτοί που θα επιλέξουν, σε επίπεδο σχολικής μονάδας, αν θα υιοθετήσουν την εφαρμογή είτε της σύγχρονης είτε της ασύγχρονης είτε του συνδυασμού των δύο μεθόδων εξ αποστάσεως διδασκαλίας.
  • Εφιστούμε την προσοχή σε όσους επιλέξουν τη σύγχρονη μορφή εξ αποστάσεως εκπαίδευσης και θυμίζουμε ότι όπως διώκεται ποινικά η κοινοποίηση προσώπων παιδιών σε φωτογραφίες. Κατ΄ αναλογία το ίδιο ισχύει και για την έκθεση του εκπαιδευτικού απέναντι σε «τρίτους θεατές» σε περιπτώσεις καταγραφής, αποθήκευσης και δημοσιοποίησης διδασκαλίας. Να ανακοινώσουν κανόνες σε γονείς και μαθητές. (βιντεοσκόπηση, κλειστες κάμερες κλπ)
Καλούμε την υπουργό Παιδείας να φροντίσει τώρα να λυθούν όλες οι δυσκολίες για να υπάρξει καθολική εφαρμογή της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης.

Διεκδικούμε ελεύθερη πρόσβαση στο διαδίκτυο και ένα tablet για κάθε μαθητή με αποκλειστική ευθύνη του Υπουργείου με κονδύλι από τον κρατικό προϋπολογισμό.

Για το Δ.Σ.
Ο Πρόεδρος 
ΤΣΑΛΑΠΑΚΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ
 Ο Γενικός Γραμματέας
 ΠΕΤΡΑΚΗΣ ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ

Δημοφιλέστερες αναρτήσεις τελευταίων 30 ημερών

Καμία ανοχή στις πιέσεις της κ. Παντελάκη Σ.Ε.Ε.

Έκπτωση στους εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας για αγορές από το κατάστημα της ΑΒΕΑ

Νέα «τρομοκρατική» εγκύκλιος του ΥΠΑΙΘΑ για αντικατάσταση στελεχών εκπαίδευσης - Στάση Εργασίας

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΧΑΝΙΩΝ

ΔΟΕ

Η Διδασκαλική Ομοσπονδία Ελλάδας αποτελεί την ένωση όλων των Συλλόγων Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης ή Συλλόγων Δασκάλων και Νηπιαγωγών της Ελλάδας, των Συλλόγων Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης ή των Συλλόγων Ελλήνων Δασκάλων και Νηπιαγωγών του Εξωτερικού. Ιδρύθηκε το 1922. Μέλη της ΔΟΕ είναι σύλλογοι εκπαιδευτικών από όλη την Ελλάδα. Σκοπός της Δ.Ο.Ε. είναι η βελτίωση της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, η προάσπιση των επαγγελματικών συμφερόντων του κλάδου και η συμβολή στη βελτίωση όλης Παιδείας του Ελληνικού λαού.

ΙΠΕΜ-ΔΟΕ

Το Ινστιτούτο Παιδαγωγικών Ερευνών – Μελετών της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Ελλάδας (ΙΠΕΜ-ΔΟΕ) είναι Αστική μη Κερδοσκοπική Εταιρεία, τελεί υπό την αιγίδα της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Ελλάδας και έχει έδρα στην Αθήνα. Σκοπός του είναι η επιστημονική μελέτη και τεκμηρίωση εκπαιδευτικών θεμάτων της Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, η επιστημονική, παιδαγωγική και συνδικαλιστική επιμόρφωση των εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης και η ανάληψη πρωτοβουλιών για την αξιοποίηση μελετών αντίστοιχων φορέων του εσωτερικού και του εξωτερικού. Προς την κατεύθυνση αυτή συνεργάζεται με ΑΕΙ, ειδικούς επιστήμονες ερευνητές, αντίστοιχους φορείς, σωματεία, επιστημονικές ενώσεις και εκδίδει το Επιστημονικό Βήμα του Δασκάλου.

ΑΔΕΔΥ

Η Ανώτατη Διοίκηση Ενώσεων Δημοσίων Υπαλλήλων (ΑΔΕΔΥ) είναι συνδικάτο των εργαζομένων του ελληνικού δημοσίου τομέα. Η ΑΔΕΔΥ ιδρύθηκε τον Μάιο του 1926 ως Συνομοσπονδία Δημοσίων Υπαλλήλων Ελλάδος η δραστηριότητα της οποίας ανεστάλη κατά τη διάρκεια του καθεστώτος Μεταξά και επανιδρύθηκε τον Δεκέμβριο του 1947 ως ΑΔΕΔΥ. Τα μέλη της ΑΔΕΔΥ αποτελούν οι υπάλληλοι των υπηρεσιών του δημοσίου, των νομικών προσώπων δημοσίου δικαίου και των ΟΤΑ. Ο αριθμός των μελών της υπολογίζεται σε περίπου 311.000 και συνολικά οι δημόσιοι υπάλληλοι είναι 565.454. Η συνομοσπονδία περιλαμβάνει 46 συνδικάτα. Υπάρχουν 47 περιφερειακά γραφεία. Η ηγεσία ανήκει στην Εκτελεστική Επιτροπή, η οποία αποτελείται από 17 μέλη. Η ΑΔΕΔΥ είναι μετά την ΓΣΕΕ, η δεύτερη μεγαλύτερη συνδικαλιστική οργάνωση στην Ελλάδα. Η ΑΔΕΔΥ είναι μέλος της Ευρωπαϊκής Συνομοσπονδίας Συνδικάτων.