Καταγραφή ψηφιακών υποδομών και ελλείψεων

 

Συνάδελφοι,

Σε συνέχεια της από 16 Νοεμβρίου απόφασης του Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. σχετικά με την καταγραφή των ελλείψεων των σχολικών μονάδων, εκπαιδευτικών και μαθητών σε ψηφιακές υποδομές, προκειμένου να αποτυπωθεί η πραγματικότητα σε αντιδιαστολή με τα διαρκή επικοινωνιακά ψεύδη και τους ισχυρισμούς της πολιτικής ηγεσίας του Υ.ΠΑΙ.Θ., σας αποστέλλουμε σύντομο ερωτηματολόγιο (για τη σύνταξη του οποίου εργάστηκε το Δ.Σ. του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Π.Ε. Καλλιθέας – Μοσχάτου το οποίο και ευχαριστούμε) που αφού συμπληρωθεί σε επίπεδο σχολικής μονάδας, θα πρέπει να σταλεί στον τοπικό Σύλλογο Π.Ε. ο οποίος στη συνέχεια θα στείλει τα στοιχεία στο Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε.

Τα στοιχεία πρόκειται να χρησιμοποιηθούν μόνο για στατιστική επεξεργασία ενώ σε καμία περίπτωση δεν θα κοινοποιηθούν ή δημοσιοποιηθούν αριθμητικά δεδομένα της οποιασδήποτε σχολικής μονάδας.

Παρακαλούμε τους Σ.Ε.Π.Ε. όλης της χώρας να φροντίσουν για τη συλλογή και αποστολή των στοιχείων έως και τη Δευτέρα 30 Νοεμβρίου, το αργότερο.

Γνωρίζουμε ότι αυτές τις ημέρες υπάρχει τεράστιος φόρτος εργασίας και ευθυνών για όλους/ες σας. Παρακαλούμε να γίνει προσπάθεια καταγραφής των στοιχείων σε συνεργασία του Διευθυντή/ντριας – Προϊσταμένης με τον Σύλλογο Διδασκόντων, η οποία θα συνεισφέρει στην ανάδειξη των δυσχερειών που αντιμετωπίζει σήμερα το δημόσιο σχολείο και όλα τα μέλη της εκπαιδευτικής κοινότητας (εκπαιδευτικοί, μαθητές και γονείς).


1. ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ/ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ *


2. ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ(Σημειώνετε τον αριθμό των τμημάτων που λειτουργούν, χωρίς τα τμήματα του Ολοήμερου) *


3. ΑΡΙΘΜΟΣ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ(Σημειώνετε αριθμό) *


. ΑΠΟ ΤΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝΤΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΠΟΣΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΘΟΛΟΥ ΣΥΝΔΕΣΗ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ (Σημειώνετε αριθμό)


5. ΤΙ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΣΥΝΔΕΣΗΣ "ΠΙΑΝΕΙ" Η ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ(Πληκτρολογήστε στο διαδίκτυοwww.speedtest.grκαι πατήστε "έναρξη". Σημειώστε την ταχύτητα Download) *


6α. ΠΟΣΟΙ ΣΤΑΘΕΡΟΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΔΙΑΘΕΤΟΥΝ κάμερα, μικρόφωνο, ηχεία, ώστε να αξιοποιηθούν για "σύγχρονη ΕξΑ εκπαίδευση" από τον χώρο του Σχολείου/Νηπιαγωγείου (Σημειώνετε αριθμό) *


6β. ΠΟΣΟΙ ΦΟΡΗΤΟΙ  ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΔΙΑΘΕΤΟΥΝ κάμερα, μικρόφωνο, ηχεία, ώστε να αξιοποιηθούν για "σύγχρονη ΕξΑ εκπαίδευση" από τον χώρο του Σχολείου/Νηπιαγωγείου (Σημειώνετε αριθμό) *



Α1

Α2

Β1

Β2

Γ1

Γ2

Δ1

Δ2

Ε1

Ε2

ΣΤ1

ΣΤ2

ΣΥΝ

7. ΠΟΣΟΙ/ΕΣ ΜΑΘΗΤΕΣ/ΤΡΙΕΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΜΙΑ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ ΜΕ ΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ είτε λόγω έλλειψης οποιουδήποτε ψηφιακού μέσου ή γραμμής, είτε γιατί τα ψηφιακά μέσα της οικογένειας χρησιμοποιούνται από άλλο παιδί ή γονέα. (Σημειώνετε συνολικό αριθμό για το Σχολείο/Νηπιαγωγείο. ΠΡΟΣΟΧΗ: Θεωρούμε ότι όσοι/ες πήραν tablet από τους Δήμους, έχουν τη δυνατότητα σύνδεσης) *















Α1

Α2

Β1

Β2

Γ1

Γ2

Δ1

Δ2

Ε1

Ε2

ΣΤ1

ΣΤ2

ΣΥΝ

8. ΠΟΣΟΙ/ΕΣ ΜΑΘΗΤΕΣ/ΤΡΙΕΣ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΣΥΝΔΕΘΟΥΝ ΜΟΝΟΑΠΟ ΚΙΝΗΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ (Σημειώνετε συνολικό αριθμό για το Σχολείο/Νηπιαγωγείο) *















Α1

Α2

Β1

Β2

Γ1

Γ2

Δ1

Δ2

Ε1

Ε2

ΣΤ1

ΣΤ2

ΣΥΝ

9. ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΕΓΙΣΤΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ ΠΟΥ ΣΥΝΔΕΘΗΚΑΝ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΗ "ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕξΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ"(Σημειώνετε αριθμό για το σύνολο του Σχολείου/Νηπιαγωγείου)














10. ΠΟΣΑ ΨΗΦΙΑΚΑ ΜΕΣΑ ΕΧΕΙ ΛΑΒΕΙ Η ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ  (ΟΧΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΗΜΟ) ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΑΡΤΙΟ ΤΟΥ 2020 και ΜΕΤΑ; (Σημειώνετε αριθμό)

ΦΟΡΗΤΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ

ΤΑΜΠΛΕΤ



11. ΠΟΣΑ ΨΗΦΙΑΚΑ ΜΕΣΑ ΕΧΕΙ ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙ ΟΤΙ ΘΑ ΛΑΒΕΙ Η ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ  (ΟΧΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΗΜΟ) ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΑΡΤΙΟ ΤΟΥ 2020 και ΜΕΤΑ; (Σημειώνετε αριθμό)

ΦΟΡΗΤΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ

ΤΑΜΠΛΕΤ



12. Καταγράψτε, αν θέλετε, άλλα προβλήματα που θεωρείτε καίρια για την καταγραφή της πραγματικότητας της Σχολικής Μονάδας.











Δημοφιλέστερες αναρτήσεις τελευταίων 30 ημερών

Καμία ανοχή στις πιέσεις της κ. Παντελάκη Σ.Ε.Ε.

Ενισχύουμε τη βιβλιοθήκη του νοσοκομείου Χανίων

Έκπτωση στους εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας για αγορές από το κατάστημα της ΑΒΕΑ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΧΑΝΙΩΝ

ΔΟΕ

Η Διδασκαλική Ομοσπονδία Ελλάδας αποτελεί την ένωση όλων των Συλλόγων Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης ή Συλλόγων Δασκάλων και Νηπιαγωγών της Ελλάδας, των Συλλόγων Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης ή των Συλλόγων Ελλήνων Δασκάλων και Νηπιαγωγών του Εξωτερικού. Ιδρύθηκε το 1922. Μέλη της ΔΟΕ είναι σύλλογοι εκπαιδευτικών από όλη την Ελλάδα. Σκοπός της Δ.Ο.Ε. είναι η βελτίωση της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, η προάσπιση των επαγγελματικών συμφερόντων του κλάδου και η συμβολή στη βελτίωση όλης Παιδείας του Ελληνικού λαού.

ΙΠΕΜ-ΔΟΕ

Το Ινστιτούτο Παιδαγωγικών Ερευνών – Μελετών της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Ελλάδας (ΙΠΕΜ-ΔΟΕ) είναι Αστική μη Κερδοσκοπική Εταιρεία, τελεί υπό την αιγίδα της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Ελλάδας και έχει έδρα στην Αθήνα. Σκοπός του είναι η επιστημονική μελέτη και τεκμηρίωση εκπαιδευτικών θεμάτων της Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, η επιστημονική, παιδαγωγική και συνδικαλιστική επιμόρφωση των εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης και η ανάληψη πρωτοβουλιών για την αξιοποίηση μελετών αντίστοιχων φορέων του εσωτερικού και του εξωτερικού. Προς την κατεύθυνση αυτή συνεργάζεται με ΑΕΙ, ειδικούς επιστήμονες ερευνητές, αντίστοιχους φορείς, σωματεία, επιστημονικές ενώσεις και εκδίδει το Επιστημονικό Βήμα του Δασκάλου.

ΑΔΕΔΥ

Η Ανώτατη Διοίκηση Ενώσεων Δημοσίων Υπαλλήλων (ΑΔΕΔΥ) είναι συνδικάτο των εργαζομένων του ελληνικού δημοσίου τομέα. Η ΑΔΕΔΥ ιδρύθηκε τον Μάιο του 1926 ως Συνομοσπονδία Δημοσίων Υπαλλήλων Ελλάδος η δραστηριότητα της οποίας ανεστάλη κατά τη διάρκεια του καθεστώτος Μεταξά και επανιδρύθηκε τον Δεκέμβριο του 1947 ως ΑΔΕΔΥ. Τα μέλη της ΑΔΕΔΥ αποτελούν οι υπάλληλοι των υπηρεσιών του δημοσίου, των νομικών προσώπων δημοσίου δικαίου και των ΟΤΑ. Ο αριθμός των μελών της υπολογίζεται σε περίπου 311.000 και συνολικά οι δημόσιοι υπάλληλοι είναι 565.454. Η συνομοσπονδία περιλαμβάνει 46 συνδικάτα. Υπάρχουν 47 περιφερειακά γραφεία. Η ηγεσία ανήκει στην Εκτελεστική Επιτροπή, η οποία αποτελείται από 17 μέλη. Η ΑΔΕΔΥ είναι μετά την ΓΣΕΕ, η δεύτερη μεγαλύτερη συνδικαλιστική οργάνωση στην Ελλάδα. Η ΑΔΕΔΥ είναι μέλος της Ευρωπαϊκής Συνομοσπονδίας Συνδικάτων.