Το ΥΠΑΙΘ σε πλήρη αποδιοργάνωση

 Η τηλεκπαίδευση υλοποιείται, εφόσον καθίσταται δυνατή, από τις σχολικές μονάδες. Καμία υποχρεωτικότητα από τις οικίες και με ιδία μέσα.

Σε ένα κυκεώνα ανακοινώσεων και αναρτήσεων σχετικά με τη λειτουργία των σχολικών μονάδων της Κρήτης βρισκόμαστε από το πρωί. Οι συνάδελφοι πιο πολύ από ποτέ μπερδεμένοι, πώς άλλωστε να μην είναι; Από τη μία η ανακοίνωση της Διεύθυνσης Εκπαίδευσης Χανίων για το άνοιγμα των σχολικών μονάδων αύριο Πέμπτη απ' την άλλη ο καταιγισμός των δημοσιευμάτων στο όνομα του ΥΠΑΙΘ για αναστολή λειτουργίας και τηλεκπαίδευση την Πέμπτη και την Παρασκευή στα σχολεία της περιφέρειας Κρήτης.

Την εικόνα που αντιλαμβανόμαστε στη οργάνωση και λειτουργία του ΥΠΑΙΘ, βίωσαν και οι συμπολίτες μας, οι οποίο εγκλωβίστηκαν στα οχήματά τους λόγω της κακοκαιρίας <<Ελπίς>> στον πιο ακριβοπληρωμένο δρόμο της χώρας μας, από τα συναρμόδια και συνυπεύθυνα υπουργεία της κυβέρνησης. Αντικρiζοντας το μέγεθος της αποδιοργάνωσης έβαλαν λουκέτο στη χώρα – επέβαλαν την Αργία- και προσπάθησαν να συμμαζέψουν τα ασυμμάζευτα. 

Στην Εκπαίδευση η υπουργός Παιδείας «πλασάρει» το αφήγημα του voucher των 200 ευρώ στους εκπαιδευτικούς λες και με το ποσό αυτό, αν και όποτε δοθεί, υπάρχει ουσιαστική δυνατότητα αγοράς τεχνολογικού εξοπλισμού. Φαίνεται να πιστεύει η κ. Κεραμέως ότι οι εκπαιδευτικοί ξεγελιούνται με «καθρεφτάκια και γυαλιστερές χάντρες», την στιγμή που γνωρίζουμε ότι θα μπορούσαν, μέσω των χρημάτων αυτών του ταμείου ανάκαμψης, να αναβαθμίσουν όλο τον τεχνολογικό εξοπλισμό και τα δίκτυα των σχολείων σε χαμηλότερο κόστος και με παροχή υλικοτεχνικής υποδομής που θα καλύπτει τις ανάγκες για στοιχειώδη τηλεκπαίδευση.

Δυστυχώς για την ίδια, και την κυβέρνησή της είναι εδραιωμένη πια η πραγματικότητα σε όλη την κοινωνία πως παρά τις επισημάνσεις μας, δυο χρόνια τώρα, για ενίσχυση των σχολείων με τεχνολογικό εξοπλισμό και γρήγορο ίντερνετ-οπτική ίνα- δεν έχει κάνει τίποτα ώστε να μπορεί από το σχολείο να παρέχεται τηλεκπαίδευση. 

Οι εκπαιδευτικοί δεν έχουμε καμία υποστήριξη από την κυβέρνηση. Το εναντίον, μπορούμε να ισχυριστούμε ότι δεχόμαστε μια σφοδρή επιθετική πολιτική τόσο στα εργασιακά, στο περιεχόμενο του σχολείου και στα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών/-τριών μας. Τέλος, υπενθυμίζουμε ότι και οι εκπαιδευτικοί είμαστε και οι ίδιοι γονείς και αντιμετωπίζουμε το πρόβλημα και από τις δύο πλευρές. Η κυβέρνηση να λογοδοτήσει σε μαθητές, εκπαιδευτικούς και γονείς για το αδιέξοδο στο οποίο έχει οδηγήσει και συνεχίζει να οδηγεί τα πράγματα.

Στις διαταγές του ΥΠΑΙΘ για υποχρεωτική τηλ-«εκπαίδευση» απαντάμε:

1. Η τηλεκπαίδευση γίνεται αποκλειστικά με τα μέσα που μας παρέχει το υπουργείο. Δεν είμαστε υποχρεωμένοι να έχουμε τα χρήματα να παίρνουμε εξοπλισμό! Δεν «τηλεργαζόμαστε» από το σπίτι μας αλλά από τις σχολικές μονάδες. Η κατηφόρα των περασμένων δύο ετών λαμβάνει τέλος. Δεν είμαστε υποχρεωμένοι/ες και δεν χρησιμοποιούμε τον προσωπικό μας εξοπλισμό. Δεν κάνουμε τηλεκπαίδευση από το σπίτι μας. Εξοπλισμός επιτέλους για όλες τα σχολεία!

2. Δεν προσερχόμαστε στις σχολικές μονάδες καθότι το κλείσιμο των σχολικών μονάδων από την Περιφέρεια και τους Δήμους αφορά και στους εκπαιδευτικούς για λόγους ασφαλείας. Δεν είμαστε αναλώσιμοι, πρώτα η ασφάλεια του καθενός/μιάς μας.

3. Οι μαθητές μας δε θα γίνουν οι σκλάβοι του 21ου αιώνα, όπως τους οραματίζεστε. Το «δε θα χαθεί ούτε μία ώρα μάθημα» σήμερα ισοδυναμεί με το «δε θα χαθεί ούτε μία εργατοώρα» αύριο. Αυτό σας νοιάζει, ο σκυφτός αυριανός εργαζόμενος. Αν νοιαζόσαστε για τις χαμένες ώρες, ελάτε να σας δείξουμε πόσα τμήματα δεν έχουν δάσκαλο/α μέχρι και σήμερα! Πόσα παιδιά έχουν μείνει χωρίς παράλληλη στήριξη κλπ. Όταν έχει χιόνι λοιπόν, θα συνεχίζουν να παίζουν χιονοπόλεμο!

4. Δε νοιάζεστε ούτε για τους γονείς, καθώς δεν παρείχατε γονική άδεια για να κρατήσουν τα παιδιά τους στο σπίτι ώστε να «τηλεκπαιδευτούν». Να δίνεται έκτακτη άδεια, με 100% αποζημίωση, στους γονείς όπου θα είναι κλειστά τα σχολεία των παιδιών τους.

5. Τέλος πια με τη συγκάλυψη της «κανονικότητας» των αποκλεισμών! Δεν έχουν όλοι οι μαθητές μας τον απαραίτητο εξοπλισμό! Για μας δεν περισσεύει κανείς!


Καμιά τηλεκπαίδευση όταν τα σχολεία για ελάχιστο διάστημα και μέχρι να παρέλθουν πρόσκαιρα καιρικά φαινόμενα παραμένουν κλειστά.


Εάν δεν υπάρχει δυνατότητα πρόσβασης στα σχολεία ή δεν μπορεί να υποστηριχτεί από εκεί η εξ αποστάσεως εκπαίδευση, δηλώνουμε αδυναμία.


Για το Δ.Σ.

Ο Πρόεδρος

Τσαλαπακης Αντώνης

Ο Γ.Γραμματεας

Πετρακης Νεκτάριος


Δημοφιλέστερες αναρτήσεις τελευταίων 30 ημερών

Καμία ανοχή στις πιέσεις της κ. Παντελάκη Σ.Ε.Ε.

Έκπτωση στους εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας για αγορές από το κατάστημα της ΑΒΕΑ

Νέα «τρομοκρατική» εγκύκλιος του ΥΠΑΙΘΑ για αντικατάσταση στελεχών εκπαίδευσης - Στάση Εργασίας

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΧΑΝΙΩΝ

ΔΟΕ

Η Διδασκαλική Ομοσπονδία Ελλάδας αποτελεί την ένωση όλων των Συλλόγων Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης ή Συλλόγων Δασκάλων και Νηπιαγωγών της Ελλάδας, των Συλλόγων Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης ή των Συλλόγων Ελλήνων Δασκάλων και Νηπιαγωγών του Εξωτερικού. Ιδρύθηκε το 1922. Μέλη της ΔΟΕ είναι σύλλογοι εκπαιδευτικών από όλη την Ελλάδα. Σκοπός της Δ.Ο.Ε. είναι η βελτίωση της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, η προάσπιση των επαγγελματικών συμφερόντων του κλάδου και η συμβολή στη βελτίωση όλης Παιδείας του Ελληνικού λαού.

ΙΠΕΜ-ΔΟΕ

Το Ινστιτούτο Παιδαγωγικών Ερευνών – Μελετών της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Ελλάδας (ΙΠΕΜ-ΔΟΕ) είναι Αστική μη Κερδοσκοπική Εταιρεία, τελεί υπό την αιγίδα της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Ελλάδας και έχει έδρα στην Αθήνα. Σκοπός του είναι η επιστημονική μελέτη και τεκμηρίωση εκπαιδευτικών θεμάτων της Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, η επιστημονική, παιδαγωγική και συνδικαλιστική επιμόρφωση των εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης και η ανάληψη πρωτοβουλιών για την αξιοποίηση μελετών αντίστοιχων φορέων του εσωτερικού και του εξωτερικού. Προς την κατεύθυνση αυτή συνεργάζεται με ΑΕΙ, ειδικούς επιστήμονες ερευνητές, αντίστοιχους φορείς, σωματεία, επιστημονικές ενώσεις και εκδίδει το Επιστημονικό Βήμα του Δασκάλου.

ΑΔΕΔΥ

Η Ανώτατη Διοίκηση Ενώσεων Δημοσίων Υπαλλήλων (ΑΔΕΔΥ) είναι συνδικάτο των εργαζομένων του ελληνικού δημοσίου τομέα. Η ΑΔΕΔΥ ιδρύθηκε τον Μάιο του 1926 ως Συνομοσπονδία Δημοσίων Υπαλλήλων Ελλάδος η δραστηριότητα της οποίας ανεστάλη κατά τη διάρκεια του καθεστώτος Μεταξά και επανιδρύθηκε τον Δεκέμβριο του 1947 ως ΑΔΕΔΥ. Τα μέλη της ΑΔΕΔΥ αποτελούν οι υπάλληλοι των υπηρεσιών του δημοσίου, των νομικών προσώπων δημοσίου δικαίου και των ΟΤΑ. Ο αριθμός των μελών της υπολογίζεται σε περίπου 311.000 και συνολικά οι δημόσιοι υπάλληλοι είναι 565.454. Η συνομοσπονδία περιλαμβάνει 46 συνδικάτα. Υπάρχουν 47 περιφερειακά γραφεία. Η ηγεσία ανήκει στην Εκτελεστική Επιτροπή, η οποία αποτελείται από 17 μέλη. Η ΑΔΕΔΥ είναι μετά την ΓΣΕΕ, η δεύτερη μεγαλύτερη συνδικαλιστική οργάνωση στην Ελλάδα. Η ΑΔΕΔΥ είναι μέλος της Ευρωπαϊκής Συνομοσπονδίας Συνδικάτων.