«Αλλαγή συντονιστών Ατομικής Αξιολόγησης στους νεοδιόριστους Ειδικής Αγωγής»

 

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι

Μετά την απόφαση της κ. Τριανταφύλλου να μην παρουσιαστεί και να μην αναλάβει τη θέση της Συμβούλου Ειδικής Αγωγής Χανίων , μάθαμε ότι τους εκπαιδευτικούς Ειδικής Αγωγής της περιοχής μας ανέλαβαν να αξιολογήσουν Σύμβουλοι Γενικής Αγωγής.

Η αλλαγή ανακοινώθηκε προφορικά σε τηλεδιάσκεψη που είχαν με τον Γενικό Γραμματέα του υπουργείου και αφορά και άλλες περιοχές της χώρας όπως την Πελοπόννησο, όπου ο Σύμβουλος Ειδικής Αγωγής δεν προλαβαίνει λέει .

Είναι για μία ακόμα φορά πασιφανές ότι η αξιολόγηση που θέλει να προωθήσει το υπουργείο μοιάζει με κουρελόχαρτο. Ακόμα και διεπιστημονικά να θέλει κάποιος να εξετάσει το ζήτημα, δεν προκύπτει από πουθενά ότι ένας συντονιστής , μπορεί να αξιολογεί συναδέλφους διαφορετικού αντικειμένου. Με την ίδια λογική θα μπορούσε να αξιολογεί συναδέλφους ΠΕ 08 ένας συντονιστής που είναι υπεύθυνος για τους Μουσικούς!

Φαίνεται ξεκάθαρα ότι το μόνο που ενδιαφέρει το υπουργείο είναι να προλάβει τα χρονικά περιθώρια που το ίδιο έχει θέσει για να προωθήσει την ατομική αξιολόγηση για να το εκμεταλλευτεί και επικοινωνιακά. Επειδή όμως ο χρόνος κυλά και η διαδικασία πρέπει να προχωρήσει, το υπουργείο δεν έχει κανένα πρόβλημα να αναθέτει σε συντονιστές άλλου αντικειμένου να αξιολογήσουν τους νεοδιόριστους της ειδικής αγωγής και με την ίδια λογική να το κάνει ίσως και σε άλλες ειδικότητες.

Είναι τουλάχιστον επονείδιστο για τους συναδέλφους της ειδικής αγωγής, που έχοντας επομιστεί έως και 17 χρόνια αδιοριστίας γυρνώντας όλη τη χώρα για να υπηρετήσουν το δημόσιο σχολείο, να αξιολογούνται και μάλιστα από συντονιστές διαφορετικού αντικειμένου που ενδεχομένως ουδεμία σχέση έχουν με την ειδική αγωγή.

Άραγε για ποια αξιολογικά κριτήρια και διαδικασίες υπερηφανεύεται το υπουργείο; Καμία έκπληξη δεν μας προκαλεί. Ο στόχος τους είναι να δημιουργήσουν ένα κατηγοριοποιημένο σχολείο, ένα σχολείο που λειτουργεί με όρους επιχείρησης, ένα σχολείο υποστελεχωμένο, ένα σχολείο που θα αναζητά χορηγούς για να κρατηθεί ενεργό και που θα ζητά από τον γονέα να βάλει όλο και πιο βαθειά το χέρι στην τσέπη και σε καμία περίπτωση δεν τους απασχολεί « Η αναβάθμιση του σχολείου» και άλλα εύηχα και εντυπωσιακά.


Καλούμε όλους τους συναδέλφους να συνταχθούν με το πλαίσιο δράσης της Ομοσπονδίας μας. Να κάνουν χρήση του νόμιμου δικαιώματος της απεργίας-αποχής καθώς και των τρίωρων στάσεων εργασίας από την ατομική αξιολόγηση. Να καταγγέλλουν στο σωματείο τυχόν αυθαιρεσίες και να ορθώσουν ψηλά το ανάστημα μπροστά σε αυτή την αξιολόγηση-παρωδία που θέλει να προωθήσει το υπουργείο.

Καλούμε τη ΔΟΕ να το καταγγείλει .

Για το ΔΣ

Ο Πρόεδρος

Τσαλαπάκης Αντώνης

Η Γ. Γραμματέας

Μαρκετάκη Αθηνά

Δημοφιλέστερες αναρτήσεις τελευταίων 30 ημερών

Καμία ανοχή στις πιέσεις της κ. Παντελάκη Σ.Ε.Ε.

Ενισχύουμε τη βιβλιοθήκη του νοσοκομείου Χανίων

Έκπτωση στους εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας για αγορές από το κατάστημα της ΑΒΕΑ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΧΑΝΙΩΝ

ΔΟΕ

Η Διδασκαλική Ομοσπονδία Ελλάδας αποτελεί την ένωση όλων των Συλλόγων Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης ή Συλλόγων Δασκάλων και Νηπιαγωγών της Ελλάδας, των Συλλόγων Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης ή των Συλλόγων Ελλήνων Δασκάλων και Νηπιαγωγών του Εξωτερικού. Ιδρύθηκε το 1922. Μέλη της ΔΟΕ είναι σύλλογοι εκπαιδευτικών από όλη την Ελλάδα. Σκοπός της Δ.Ο.Ε. είναι η βελτίωση της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, η προάσπιση των επαγγελματικών συμφερόντων του κλάδου και η συμβολή στη βελτίωση όλης Παιδείας του Ελληνικού λαού.

ΙΠΕΜ-ΔΟΕ

Το Ινστιτούτο Παιδαγωγικών Ερευνών – Μελετών της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Ελλάδας (ΙΠΕΜ-ΔΟΕ) είναι Αστική μη Κερδοσκοπική Εταιρεία, τελεί υπό την αιγίδα της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Ελλάδας και έχει έδρα στην Αθήνα. Σκοπός του είναι η επιστημονική μελέτη και τεκμηρίωση εκπαιδευτικών θεμάτων της Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, η επιστημονική, παιδαγωγική και συνδικαλιστική επιμόρφωση των εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης και η ανάληψη πρωτοβουλιών για την αξιοποίηση μελετών αντίστοιχων φορέων του εσωτερικού και του εξωτερικού. Προς την κατεύθυνση αυτή συνεργάζεται με ΑΕΙ, ειδικούς επιστήμονες ερευνητές, αντίστοιχους φορείς, σωματεία, επιστημονικές ενώσεις και εκδίδει το Επιστημονικό Βήμα του Δασκάλου.

ΑΔΕΔΥ

Η Ανώτατη Διοίκηση Ενώσεων Δημοσίων Υπαλλήλων (ΑΔΕΔΥ) είναι συνδικάτο των εργαζομένων του ελληνικού δημοσίου τομέα. Η ΑΔΕΔΥ ιδρύθηκε τον Μάιο του 1926 ως Συνομοσπονδία Δημοσίων Υπαλλήλων Ελλάδος η δραστηριότητα της οποίας ανεστάλη κατά τη διάρκεια του καθεστώτος Μεταξά και επανιδρύθηκε τον Δεκέμβριο του 1947 ως ΑΔΕΔΥ. Τα μέλη της ΑΔΕΔΥ αποτελούν οι υπάλληλοι των υπηρεσιών του δημοσίου, των νομικών προσώπων δημοσίου δικαίου και των ΟΤΑ. Ο αριθμός των μελών της υπολογίζεται σε περίπου 311.000 και συνολικά οι δημόσιοι υπάλληλοι είναι 565.454. Η συνομοσπονδία περιλαμβάνει 46 συνδικάτα. Υπάρχουν 47 περιφερειακά γραφεία. Η ηγεσία ανήκει στην Εκτελεστική Επιτροπή, η οποία αποτελείται από 17 μέλη. Η ΑΔΕΔΥ είναι μετά την ΓΣΕΕ, η δεύτερη μεγαλύτερη συνδικαλιστική οργάνωση στην Ελλάδα. Η ΑΔΕΔΥ είναι μέλος της Ευρωπαϊκής Συνομοσπονδίας Συνδικάτων.