Η τηλεκπαίδευση υλοποιείται, εφόσον καθίσταται δυνατή, από τις σχολικές μονάδες Καμία υποχρεωτικότητα από τις οικίες και με ιδία μέσα

 


Μετά από τέσσερα χρόνια που τα σχολεία λειτούργησαν για μεγάλο διάστημα με εξ αποστάσεως διδασκαλία, βρισκόμαστε ακριβώς στο ίδιο σημείο σαν να μην πέρασε μια μέρα. Με ευθύνη και πολιτική επιλογή της κυβέρνησης της ΝΔ και της πολιτικής ηγεσίας του ΥΠΑΙΘΑ δεν έχει υπάρξει καμία αναβάθμιση ούτε στις υποδομές ούτε στον τεχνολογικό εξοπλισμό που υπάρχει στα σχολεία.

Διαρρέεται πως όλα είναι έτοιμα από πλευράς κυβέρνησης για τηλεκπαίδευση με νωπές ακόμα τις τελευταίες ανακοινώσεις μεταξύ ΥΠΑΙΘ και Αρχής Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα που ενώ φαίνεται να προχωρά σε συμμόρφωση το ΥΠΑΙΘΑ επί της ουσίας δεν έχει συμμορφωθεί ΑΚΟΜΑ... Ο Υπουργός Παιδείας μιλά στα ΜΜΕ από το πρωί για διεξαγωγή τηλεκπαίδευσης στις περιοχές που έχουν κλείσει τα σχολεία, μετακυλίοντας την ευθύνη στους εκπαιδευτικούς για τη διεξαγωγή της, προφανώς θεωρώντας πως έχει απέναντί της φαντάρους έτοιμους να ακολουθήσουν εντολές.

Δυστυχώς για την ίδια, και την κυβέρνησή της είναι εδραιωμένη πια η πραγματικότητα σε όλη την κοινωνία πως παρά τις επισημάνσεις μας, τρία χρόνια τώρα, για ενίσχυση των σχολείων με τεχνολογικό εξοπλισμό και γρήγορο ίντερνετ-οπτική ίνα- δεν έχει κάνει τίποτα ώστε να μπορεί από το σχολείο να παρέχεται τηλεκπαίδευση. Την καλούμε να σταματήσει να δίνει κατευθύνσεις και ξεκαθαρίζουμε πώς ακριβώς έχει η κατάσταση.

Υπάρχει αλήθεια ανάλογη πρόβλεψη για τους εργαζόμενους γονείς στις περιοχές όπου τα σχολεία θα αναστείλουν την λειτουργία τους; Εν μέσω καραντίνας τα παιδιά του δημοτικού έκαναν τηλεκπαίδευση τις πιο ακατάλληλες ώρες του μεσημεριού καθώς το συστημα δεν σήκωνε όλο τον όγκο συνδέσεων και δεδομένων. Τώρα πώς το σηκώνει για Δημοτικά, Γυμνασια και Λυκεια; Οι εκπαιδευτικοί που θα βγουν απο τα σπίτια τους για να πάνε στο σχολείο ενώ η Πολιτική προστασία έχει απαγορεύσει τις μετακινήσεις θα αποζημιωθούν από την Υπουργό σε περίπτωση ατυχήματος;

Με την επέλαση του χιονιά πολλά σχολεία θα παραμείνουν κλειστά, τις επόμενες μέρες, την ίδια στιγμή που δεν έχουμε καμία υποστήριξη από την κυβέρνηση. Το αντίθετο, μπορούμε να ισχυριστούμε ότι δεχόμαστε μια σφοδρή επιθετική πολιτική τόσο στα εργασιακά, στο περιεχόμενο του σχολείου και στα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών/-τριών μας.

Τέλος, υπενθυμίζουμε ότι και οι εκπαιδευτικοί είμαστε και οι ίδιοι γονείς και αντιμετωπίζουμε το πρόβλημα και από τις δύο πλευρές. Η κυβέρνηση να λογοδοτήσει σε μαθητές, εκπαιδευτικούς και γονείς για το αδιέξοδο στο οποίο έχει οδηγήσει τα πράγματα.

Απαιτούμε:

Καμία τηλεκπαίδευση, όταν τα σχολεία για ελάχιστο διάστημα και μέχρι να παρέλθουν πρόσκαιρα καιρικά φαινόμενα παραμένουν κλειστά.

Να δίνεται έκτακτη άδεια, με 100% αποζημίωση, στους γονείς όπου θα είναι κλειστά τα σχολεία των παιδιών τους.

  • Καλούμε τους συναδέλφους να παρέχουν τηλεκπαίδευση από τα σχολεία τους.

  • Εάν δεν υπάρχει δυνατότητα πρόσβασης στα σχολεία ή δεν μπορεί να υποστηριχτεί από εκεί η εξ αποστάσεως εκπαίδευση, δηλώνουμε αδυναμία.

Για το ΔΣ

Ο Πρόεδρος

Τσαλαπάκης Αντώνης

Η Γ. Γραμματέας

Μαρκετάκη Αθηνά

Δημοφιλέστερες αναρτήσεις τελευταίων 30 ημερών

Καμία ανοχή στις πιέσεις της κ. Παντελάκη Σ.Ε.Ε.

Έκπτωση στους εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας για αγορές από το κατάστημα της ΑΒΕΑ

Πρατήριο Στρατού & Στρατιωτική Λέσχη

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΧΑΝΙΩΝ

ΔΟΕ

Η Διδασκαλική Ομοσπονδία Ελλάδας αποτελεί την ένωση όλων των Συλλόγων Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης ή Συλλόγων Δασκάλων και Νηπιαγωγών της Ελλάδας, των Συλλόγων Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης ή των Συλλόγων Ελλήνων Δασκάλων και Νηπιαγωγών του Εξωτερικού. Ιδρύθηκε το 1922. Μέλη της ΔΟΕ είναι σύλλογοι εκπαιδευτικών από όλη την Ελλάδα. Σκοπός της Δ.Ο.Ε. είναι η βελτίωση της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, η προάσπιση των επαγγελματικών συμφερόντων του κλάδου και η συμβολή στη βελτίωση όλης Παιδείας του Ελληνικού λαού.

ΙΠΕΜ-ΔΟΕ

Το Ινστιτούτο Παιδαγωγικών Ερευνών – Μελετών της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Ελλάδας (ΙΠΕΜ-ΔΟΕ) είναι Αστική μη Κερδοσκοπική Εταιρεία, τελεί υπό την αιγίδα της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Ελλάδας και έχει έδρα στην Αθήνα. Σκοπός του είναι η επιστημονική μελέτη και τεκμηρίωση εκπαιδευτικών θεμάτων της Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, η επιστημονική, παιδαγωγική και συνδικαλιστική επιμόρφωση των εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης και η ανάληψη πρωτοβουλιών για την αξιοποίηση μελετών αντίστοιχων φορέων του εσωτερικού και του εξωτερικού. Προς την κατεύθυνση αυτή συνεργάζεται με ΑΕΙ, ειδικούς επιστήμονες ερευνητές, αντίστοιχους φορείς, σωματεία, επιστημονικές ενώσεις και εκδίδει το Επιστημονικό Βήμα του Δασκάλου.

ΑΔΕΔΥ

Η Ανώτατη Διοίκηση Ενώσεων Δημοσίων Υπαλλήλων (ΑΔΕΔΥ) είναι συνδικάτο των εργαζομένων του ελληνικού δημοσίου τομέα. Η ΑΔΕΔΥ ιδρύθηκε τον Μάιο του 1926 ως Συνομοσπονδία Δημοσίων Υπαλλήλων Ελλάδος η δραστηριότητα της οποίας ανεστάλη κατά τη διάρκεια του καθεστώτος Μεταξά και επανιδρύθηκε τον Δεκέμβριο του 1947 ως ΑΔΕΔΥ. Τα μέλη της ΑΔΕΔΥ αποτελούν οι υπάλληλοι των υπηρεσιών του δημοσίου, των νομικών προσώπων δημοσίου δικαίου και των ΟΤΑ. Ο αριθμός των μελών της υπολογίζεται σε περίπου 311.000 και συνολικά οι δημόσιοι υπάλληλοι είναι 565.454. Η συνομοσπονδία περιλαμβάνει 46 συνδικάτα. Υπάρχουν 47 περιφερειακά γραφεία. Η ηγεσία ανήκει στην Εκτελεστική Επιτροπή, η οποία αποτελείται από 17 μέλη. Η ΑΔΕΔΥ είναι μετά την ΓΣΕΕ, η δεύτερη μεγαλύτερη συνδικαλιστική οργάνωση στην Ελλάδα. Η ΑΔΕΔΥ είναι μέλος της Ευρωπαϊκής Συνομοσπονδίας Συνδικάτων.