Η τηλεκπαίδευση υλοποιείται, εφόσον καθίσταται δυνατή, από τις σχολικές μονάδες | Καμία υποχρεωτικότητα από τις οικίες και με ιδία μέσα

 


Μετά από τέσσερα χρόνια που τα σχολεία λειτούργησαν για μεγάλο διάστημα με εξ αποστάσεως διδασκαλία, βρισκόμαστε ακριβώς στο ίδιο σημείο σαν να μην πέρασε μια μέρα ακόμα και μέσω θερινού καύσωνα.

Με ευθύνη και πολιτική επιλογή της κυβέρνησης της ΝΔ και της πολιτικής ηγεσίας του ΥΠΑΙΘΑ δεν έχει υπάρξει καμία αναβάθμιση ούτε στις υποδομές (κλιματισμός, ανεμιστήρες, κουρτίνες , σκίαστρα), ούτε στον τεχνολογικό εξοπλισμό (τάμπλετ, φορητοί ηλεκτρονικοί υπολογιστές) που υπάρχει στα σχολεία. Προαπαιτούμενα στην ίδια την εγκύκλιο του ΥΠΑΙΘΑ για να μείνουν τα σχολεία ανοιχτά.

Συνηθίσαμε ο υπουργός Παιδείας να μιλά στα ΜΜΕ για τα θέματα της εκπαίδευσης και να μετακυλίει την ευθύνη στους εκπαιδευτικούς για τη διεξαγωγή της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης.

Δυστυχώς για την ίδια, και την κυβέρνησή της είναι εδραιωμένη πια η πραγματικότητα σε όλη την κοινωνία πως παρά τις επισημάνσεις μας, τρία χρόνια τώρα, για ενίσχυση των σχολείων με τεχνολογικό εξοπλισμό και γρήγορο ίντερνετ-οπτική ίνα- δεν έχει κάνει τίποτα ώστε να μπορεί από το σχολείο να παρέχεται τηλεκπαίδευση.

Υπάρχει αλήθεια ανάλογη πρόβλεψη για τους εργαζόμενους γονείς στις περιοχές όπου τα σχολεία θα αναστείλουν την λειτουργία τους;

Με την επέλαση του καύσωνα πολλά σχολεία θα παραμείνουν κλειστά, τις επόμενες δύο ημέρες, την ίδια στιγμή που δεν έχουμε καμία ουσιαστική υποστήριξη από την κυβέρνηση. Του εναντίον, μπορούμε να ισχυριστούμε ότι δεχόμαστε μια σφοδρή επιθετική πολιτική τόσο στα εργασιακά, στο περιεχόμενο του σχολείου και στα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών/-τριών μας.

Έτσι, ενώ τα μαθήματα έχουν τελειώσει, ενώ έχουν δοθεί προς εκτύπωση οι βαθμοί των μαθητών μας,  ενώ ετοιμαζόμαστε για τις τελικές γιορτές, ενώ το ίδιο το ΥΠΑΙΘΑ δεν κάνει καμία αναφορά στην εγκύκλιο για διενέργεια μαθημάτων μέσω της τηλεκπαίδευσης, η Διεύθυνση Εκπαίδευσης Χανίων αποδεικνύεται βασιλικότερη του βασιλέως και ενημερώνει ότι οφείλουμε να παρέχουμε εξ αποστάσεως εκπαίδευση σε ανάρτησή της σε κοινωνικό δίκτυο.

Υπενθυμίζουμε ότι και οι εκπαιδευτικοί είμαστε και οι ίδιοι γονείς και αντιμετωπίζουμε το πρόβλημα και από τις δύο πλευρές. Η κυβέρνηση να λογοδοτήσει σε μαθητές, εκπαιδευτικούς και γονείς για το αδιέξοδο στο οποίο έχει οδηγήσει το εκπαιδευτικό σύστημα.

Απαιτούμε:

Καμία τηλεκπαίδευση, όταν τα σχολεία για ελάχιστο διάστημα και μέχρι να παρέλθουν πρόσκαιρα καιρικά φαινόμενα παραμένουν κλειστά.

Να δίνεται έκτακτη άδεια, με 100% αποζημίωση, στους γονείς όπου θα είναι κλειστά τα σχολεία των παιδιών τους.

  • Καλούμε τους συναδέλφους να παρέχουν τηλεκπαίδευση από τα σχολεία τους εφόσον πληρούνται οι προϋποθέσεις κλιματισμού , ανεμιστήρων, κουρτίνων σκίασης.

  • Εάν δεν υπάρχει δυνατότητα πρόσβασης στα σχολεία ή δεν μπορεί να υποστηριχτεί από εκεί η εξ αποστάσεως εκπαίδευση, δηλώνουμε αδυναμία.


Για το ΔΣ

Ο Πρoεδρεύων

Τσαλαπάκης Αντώνης


Δημοφιλέστερες αναρτήσεις τελευταίων 30 ημερών

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΔΟΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΙΟΡΙΣΘΕΝΤΕΣ 2020 ΚΑΙ 2021 ΚΑΙ ΒΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΗ ΤΗΣ ΜΟΝΙΜΟΠΟΙΗΣΗΣ

Σε αυταρχικό κατήφορο η Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Χανίων!

Δικαίωση για χιλιάδες νεοδιόριστους εκπαιδευτικούς- Ηχηρό «χαστούκι» για Κυβέρνηση και ΥΠΑΙΘΑ οι πρώτες αποφάσεις του Διοικητικού Εφετείου Αθηνών. Εδώ και τώρα να μονιμοποιηθούν όλοι οι νεοδιόριστοι συνάδελφοι!

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΧΑΝΙΩΝ

ΔΟΕ

Η Διδασκαλική Ομοσπονδία Ελλάδας αποτελεί την ένωση όλων των Συλλόγων Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης ή Συλλόγων Δασκάλων και Νηπιαγωγών της Ελλάδας, των Συλλόγων Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης ή των Συλλόγων Ελλήνων Δασκάλων και Νηπιαγωγών του Εξωτερικού. Ιδρύθηκε το 1922. Μέλη της ΔΟΕ είναι σύλλογοι εκπαιδευτικών από όλη την Ελλάδα. Σκοπός της Δ.Ο.Ε. είναι η βελτίωση της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, η προάσπιση των επαγγελματικών συμφερόντων του κλάδου και η συμβολή στη βελτίωση όλης Παιδείας του Ελληνικού λαού.

ΙΠΕΜ-ΔΟΕ

Το Ινστιτούτο Παιδαγωγικών Ερευνών – Μελετών της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Ελλάδας (ΙΠΕΜ-ΔΟΕ) είναι Αστική μη Κερδοσκοπική Εταιρεία, τελεί υπό την αιγίδα της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Ελλάδας και έχει έδρα στην Αθήνα. Σκοπός του είναι η επιστημονική μελέτη και τεκμηρίωση εκπαιδευτικών θεμάτων της Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, η επιστημονική, παιδαγωγική και συνδικαλιστική επιμόρφωση των εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης και η ανάληψη πρωτοβουλιών για την αξιοποίηση μελετών αντίστοιχων φορέων του εσωτερικού και του εξωτερικού. Προς την κατεύθυνση αυτή συνεργάζεται με ΑΕΙ, ειδικούς επιστήμονες ερευνητές, αντίστοιχους φορείς, σωματεία, επιστημονικές ενώσεις και εκδίδει το Επιστημονικό Βήμα του Δασκάλου.

ΑΔΕΔΥ

Η Ανώτατη Διοίκηση Ενώσεων Δημοσίων Υπαλλήλων (ΑΔΕΔΥ) είναι συνδικάτο των εργαζομένων του ελληνικού δημοσίου τομέα. Η ΑΔΕΔΥ ιδρύθηκε τον Μάιο του 1926 ως Συνομοσπονδία Δημοσίων Υπαλλήλων Ελλάδος η δραστηριότητα της οποίας ανεστάλη κατά τη διάρκεια του καθεστώτος Μεταξά και επανιδρύθηκε τον Δεκέμβριο του 1947 ως ΑΔΕΔΥ. Τα μέλη της ΑΔΕΔΥ αποτελούν οι υπάλληλοι των υπηρεσιών του δημοσίου, των νομικών προσώπων δημοσίου δικαίου και των ΟΤΑ. Ο αριθμός των μελών της υπολογίζεται σε περίπου 311.000 και συνολικά οι δημόσιοι υπάλληλοι είναι 565.454. Η συνομοσπονδία περιλαμβάνει 46 συνδικάτα. Υπάρχουν 47 περιφερειακά γραφεία. Η ηγεσία ανήκει στην Εκτελεστική Επιτροπή, η οποία αποτελείται από 17 μέλη. Η ΑΔΕΔΥ είναι μετά την ΓΣΕΕ, η δεύτερη μεγαλύτερη συνδικαλιστική οργάνωση στην Ελλάδα. Η ΑΔΕΔΥ είναι μέλος της Ευρωπαϊκής Συνομοσπονδίας Συνδικάτων.